dissabte, 15 de març del 2008

CELEBRACIÓ DIA DE LA DONA AL PARLAMENT


Hola a totes, ahir la Pilar i jo vàrem anar al Parlament amb la invitació de dues persones que ens van fer arrivar.

La cosa no podia pas començar més malament, quan anem a pujar a l'autobús que ens havia de portar a Barcelona, jo me'n adono que m'he deixat la cartera amb la documentació, aixó és DNI, carnet de conduir o qualsevol document que pogues acreditar que jo era qui era, i evidenment sense un duro, vaig fer canvi de bolso, vaig pensar amb les ulleres (que no faltin) tan les de sol com les de poder-m'hi veure per llegir (la qual cosa no vaig necessitar), els mocadors de paper, el móbil, un boligraf, la invitació i l'agenda, però mira em vaig deixar el més important la cartera, i la màquina de fotografiar.

O sigui que ja veieu amb quines prespectives començavem el nostre viatge. Tot va anar molt be, nomès entelat per la ràbia que em feia a mi mateixa haver estat tan despistada, evidenment la Pilar va còrrer amb els gastos (gràcies Pilar). Varem arribar molt bé d'hora al carrer Casp, vàrem anar cap a plaça Urquinaona, Sant Pere avall i fem cap a l'Arc de Triomf i cap al Parc de la Ciutadella i només pensant com ho fare, entraré, no entraré, els diré que l'he perdut, que me l'han robat....uf quins nervis.

Arrivem ens fan esperar fins que siguin 2/4 de 7, falten 5 minuts, i en aquells moments, la Pilar que em diu: saps fer comèdia? i jo:què? per què? i ella tu com si res treus l'invitació i quan ens demanin els DNI fas com si l'agafessis del bolso i comences: ostres no tinc la cartera, l'he perdut, be que la duia...etc. + nervis, arriva l'Amparo Moreno: mira ja sabem qui farà el monòleg! el veuré jo? o hauré d'anar a passejar al Parc de la Ciutadella....

Son 2/4 de 7 ens diuen ja poden passar, ens fan deixar els bolsos a l'escaner, els recollim, i ens fan passar a la sala a l'esquerra del vestibul on es farà la representació, som unes 25 persones, van arrivan en compta gotes, les dues files de devant reservades a les senyores diputades, va arrivant gent, ens demanaran la documentació i la invitació? dons no, no ens demanen res de res, ja erem dins.

Comencen a arrivar les diputades: Anna Simó, Pilar Pifarré, Mila Arcarons, Conxa Prados, la Caterina Mieres, Lídia Santos, l'escriptora i diputada per ERC M. Mercè Roca, la Mercè Civit i la ex-diputada i consellera per CiU Carme Laura Gil que s'asseu just al nostre devant i nosaltres sense màquina de fotos...

Surt el President del Parlament el sr. Benach i ens llegeix una mica d'escrit per justificar la invitació, llegeix i marxa, ni es va quedar.

Comença el monóleg, i no és l'Amparo Moreno, ella estava a la segona fila en un seient reservat, l'actriu és una noia que ens fa passar una hora i quart molt bé fent el papers ella sola i cantant, va valer molt la pena.

I el Parlament que no el veurem? dons no, ens donen una copeta de cava i uns canapès (boníssims!) i cap a buscar el tren a l'Arc del Triomf, arribem a casa a les 11.

Aixó és a grans trets la peripècia d'ahir. N'hi podiem anar 2, 4, 6 o 10 no ens van demanar res! aixó sí el Parlament, a part del vestibul, la sala on es feia la representació i els lavabos no vàrem veura res més, continua quedant-nos pendent.

Una abraçada a totes!!.

TALLER DE CUINA DE NADAL

Aquest any per col·laborar amb la Marató de TV3, farem un TALLER DE CUINA DE NADAL el proper dimecres 14 de desembre a Can Costa, Centre Cul...